Concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc

Având în vedere prevederile art. VII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,  completat cu prevederile anexei nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,  în baza prevederilor art. VII alin. (3) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare,

Municipiul Odorheiu Secuiesc organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante de

  • consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului fond locativ şi relaţia cu asociaţii de proprietariServiciu agricol şi fond locativ, aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc
  • referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului achiziţii publiceServiciu administrare şi implementare investiţii, Direcţie dezvoltare şi investiţii, aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc,

pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi.

 Proba scrisă: la data de 11.03.2025, ora 11:00, la sediul Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc, Piaţa Városháza, nr. 5.

Interviu: în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc, Piaţa Városháza, nr. 5.

 

Condiţii de desfăşurare a concursului:

Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail hr@odorhei.roîn termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Odorheiu Secuiesc și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, adică până la data de 26.02.2025.

(Date de contact: Primăria Municipiului Odorheiu Secuiesc, Piaţa Városháza, nr. 5, Serviciu resurse umane şi contractare asistenţi personali, etaj I., camera 126, nr. tel.: 0266218145, interior 1804, nr. fax.: 0266218032, e-mail: hr@odorhei.ro, György Annamária, consilier).

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 94 alin. (2) din anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Condiţii de participare la concurs:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi condiţiile pentru ocuparea funcţiei publice stabilite potrivit fişei postului.

„Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

g) dovedeşte prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecţionări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcţii publice; g1) are cunoştinţe teoretice în domeniul tehnologiei informaţiei, nivel utilizator începător;

g2) îndeplineşte condiţia de ocupare a postului referitoare la obţinerea unui aviz sau a unei autorizaţii, în condiţiile legii, în situaţia în care pentru funcţia publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiţie de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizaţie;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

l) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).

 

Condiţii pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante:

  • pentru consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului fond locativ şi relaţia cu asociaţii de proprietari, Serviciu agricol şi fond locativ, aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc:

– studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţe juridice

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

 

  • pentru referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului achiziţii publice, Serviciu administrare şi implementare investiţii, Direcţie dezvoltare şi investiţii, aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Odorheiu Secuiesc:

– studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.


Datelor: