Flotant
Stabilirea reședinței (flotant)
Pentru înscrierea mențiunii de stabilire a reședinței în actul de identitate, persoana interesată se adresează Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor pe raza căruia locuiește temporar.
Documente necesare
• cerere pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței
• actul de identitate al solicitantului – în original
• documentul cu care se face dovada adresei de reședință - original și copie.
• Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani - original și copie.
• consimțământul găzduitorului
* Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.
* În situația în care găzduitorul nu se poate prezenta, la serviciul de evidență a persoanelor, declarația poate fi dată la notarul public, la oficiul consular al României din străinătate ori în prezența polițistului de la postul de poliție, pentru mediu rural.
Atenție! Cererile a se imprima față-verso!