Serviciu comercial și executare silită

Principala responsabilitate a Serviciului Comercial este eliberarea autorizațiilor locale de funcționare.

Printre atribuțiile noastre se numără:

  • Eliberarea acordurilor de funcţionare
  • Eliberarea autorizațiilor de alimentație publică
  • Eliberarea acordurilor provizorii
  • Declararea firmelor și panourilor publicitare
  • Notificarea lichidărilor de stoc

Biroul de  Executare Silită se ocupă cu aplicarea procedurilor de executare pentru impozitele și taxele locale neachitate.

Principalele responsabilități:

  • Monitorizarea listei debitorilor fiscali și iniţierea procesului de executare
  • Trimiterea somațiilor și titlurilor executorii şi urmărirea acestora
  • Redactarea și afișarea anunțurilor colective
  • Urmărirea deceselor şi identificarea moștenitorilor
  • Identificarea firmelor radiate din Oficiul Registrului Comerțului și eliminarea acestora din evidențe
  • Gestionarea persoanelor juridice în caz de proceduri de insolvență
  • Întocmirea și transmiterea proceselor-verbale de sechestru asiguratoriu

În prezent, taxele și impozitele pot fi plătite în două locații din oraș:

  • La sediul Primăriei, Piața Primăriei nr. 5
  • La casieria din cartierul Beclean, str. Pietroasa nr. 9. ap.3.
  • sau online prin www.ghiseul.ro sau prin aplicatia Avansis Mobile.

De asemenea aveţi posibilitatea de a plăti impozite şi taxe prin cele 22 automate StartPay és 14 automate SelfPay. Lista automatelor disponibile:  https://www.udvarhely.ro/36-au... .


Subunități

Biroul Comercial(camera 12)

Principala responsabilitate a Serviciului Comercial este eliberarea autorizațiilor locale de funcționare.

Printre atribuțiile noastre se numără:

  • Eliberarea acordurilor de funcţionare
  • Eliberarea autorizațiilor de alimentație publică
  • Eliberarea acordurilor provizorii
  • Declararea firmelor și panourilor publicitare
  • Notificarea lichidărilor de stoc

Compartimentul de  Executare Silită (camera 10) se ocupă cu aplicarea procedurilor de executare pentru impozitele și taxele locale neachitate.

Principalele responsabilități:

  • Monitorizarea listei debitorilor fiscali și iniţierea procesului de executare
  • Trimiterea somațiilor și titlurilor executorii şi urmărirea acestora
  • Redactarea și afișarea anunțurilor colective
  • Urmărirea deceselor şi identificarea moștenitorilor
  • Identificarea firmelor radiate din Oficiul Registrului Comerțului și eliminarea acestora din evidențe
  • Gestionarea persoanelor juridice în caz de proceduri de insolvență
  • Întocmirea și transmiterea proceselor-verbale de sechestru asiguratoriu