Servicii de asistență socială cu cazare - servicii de adăpost de noapte
Cod CPV:85311000-2 Servicii de asistență socială cu cazare (Rev.2)
Descrierea contractului:
Serviciul de asistență socială cu cazare este necesară conform Legii nr. 292/2011 asistenței sociale. Conform art. 58, din legea amintită, autorităţile administraţiei publice locale au responsabilitatea înfiinţării, organizării şi administrării serviciilor sociale pentru persoanele fără adăpost. Contractarea serviciilor de adăpost de noapte pentru perioada amintită este necesar pentru asigurarea continuității serviciilor sociale. Contractului pentru acordarea de servicii sociale, încheiat de serviciile publice de asistența sociala cu furnizorii de servicii sociale; în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare; Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare
Valoarea estimată (totală) fără TVA: 288.616,00 lei.
Condiţii contract: Conform caietului de sarcini.
Condiţii de participare:
Oferta se depune în plic închis, sigilat, fără semne distinctive și pe care se menționează: „Ofertă pentru achiziția având ca obiect „Servicii de asistență socială cu cazare - servicii de adăpost de noapte”, răspuns la anunț publicitar nr. …… din ….. A nu se deschide înainte de data 14.04.2025 ora 12:00 ”. Plicul închis va fi însoțit de o adresă de înaintare, în care ofertantul precizează datele de identificare ale achiziției și în măsura în care dorește, desemnează delegatul care să participe la deschiderea ofertelor.
Deschiderea ofertelor va avea loc în ziua de 14.04.2025 ora 12:00.Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adrese poștale și electronice, date de identificare fiscală, persoană responsabilă de contract. Propunerea tehnică va fi prezentată în așa fel încât să detalieze și să demonstreze îndeplinirea tuturor cerințelor din caietul de sarcini (însoțită cu documentele cerue). Propunerea financiară se va prezenta pentru serviciile enumerate în tabelul cu pachetul de bază din prezentul caiet de sarcini și va fi fermă și fixă pe toată durata derulării contractului și se depune în lei fără TVA.
Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate preț.
Termenul limită pentru primirea ofertelor:14.04.2025 ora 10:00.
Informaţii suplimentare:
Prin e-mail de la adresa farkas.martin@odorhei.ro sau fulpesi.gyula@odorhei.ro. Se recomandă operatorilor economici interesați verificarea zilnică a prezentului anunț, pentru eventualele completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitările de clarificări. Anunțul și documentația de atribuire este publicat și pe www.udvarhely.ro în secțiunea achiziții publice.
Acest anunţ poate fi regăsit pe SEAP sub numărul: ADV1474729
Kiírás dátuma:
Az árajánlatok benyújtásának határideje: